Bilbordi su vlasništvo firme našeg preCednika Zoke. Pretpostavljam da imamo neki popust. I ja bi voleo da znam. Ako Zoka daje prostor besplatno-podrška. Ako ne, trebalo bi da se zna, da ne bude lova u mutnom.ristoo7 wrote:Лепо је видети билборде, али ми се то нешто не уклапа у причу да клуб нема пара. Да ли се зна тачно колико пара иде за билборде и коме иду?
Marketing kluba
Re: Marketing kluba
Vojvodina, jedna jedina!
Re: Marketing kluba
Predsednik kluba je vlasnik bilborda i citylightova (autobuske stanice) i daje prostor za reklamiranje kluba bez nadoknade. Sa druge strane u upravnom odboru kluba je covek koji je vlasnik NS Plakata i koji takodje radi stampu tih istih bilborda i citylightova bez nadoknade.
Re: Marketing kluba
NS Plakat? Jel to onaj isti sto je jedan od generalnih sponzora crnog blizanca?
Re: Marketing kluba
Baš taj!Stexman wrote:NS Plakat? Jel to onaj isti sto je jedan od generalnih sponzora crnog blizanca?
P.S. Evo i dokaza...skroz dole, levo...pool sponzora franjevaca
http://www.sr.partizan.rs/
grobari su avangarda, tačno onoliko koliko smo mi mejnstrim...
Re: Marketing kluba
Odlicne su ove reklame po gradu, ali nazalost vise energije je potroseno na njihovo postavljanje nego sto su igraci potrosili na terenu.
Re: Marketing kluba
Да ли су и њихове рекламе на Карађорђу без надокнаде?rula wrote:Predsednik kluba je vlasnik bilborda i citylightova (autobuske stanice) i daje prostor za reklamiranje kluba bez nadoknade. Sa druge strane u upravnom odboru kluba je covek koji je vlasnik NS Plakata i koji takodje radi stampu tih istih bilborda i citylightova bez nadoknade.
Re: Marketing kluba
Dobro, mogu to, sa NS Plakatam i crnim blizancom, da razumem kao biznis i reklamu.No, da li su oni nama sponzori, kao njima ili samo daju besplatne usluge što nije isto.Jer, sponzorstvo je poklon, a za usluge uvek može da stigne i račun (pogotovo posle povlačenja iz Voše).
Vojvodina je na jednoj strani, a svi ostali su na drugoj.Tako je bilo i tako će zauvek ostati.Sve klubove u kojima sam bio igrač ili trener doživljavam kao svoje, kao da su deo mene.Međutim, čast svakome, ali samo je Vojvodina-jedna jedina -V Boškov
Re: Marketing kluba
Eh, sad se postavlja pitanje, kakav je ovo pomak u marketinškom smislu? Po meni - ti bilbordi kao da nisu ni postavljani. A, ako još koštaju klub (to ne znam, te se ne mešam), onda su čist promašaj. Videlo se po poseti na Lučanima i Jagodini.
Elem, cilj marketinga je da se zaradi + pošto je sport u pitanju - da se afirmiše klub i stvori dobra podrška timu. Mislim da su ovde samo rezultati i dobra igra, uslov za famozan "povratak navijača na stadion". Bilo je dosta takvih situacija prethodnih 10-ak godina, kad masa, na opšte zaprepašćenje nas, sa "dijagnozom", počne da okupira kapije stadiona.
Bilborde smatram, nekako, kao grafite. Obeležavanje teritorije. To je OK. Ali, dok ne budemo imali barem taj klupski šop, sa raznovrsnom ponudom artikala (a, ne frizbiji, antistres srca i slična sranja), ne smatram da smo se mrdnuli sa mrtve tačke.
P.S. Firma 1989 bi, komotno, mogla da preuzme u svoje ruke čitav segment oko rekvizita, momci imaju ideje, iskustvo i volju (pretpostavljam). Oni su postavili takve standarde, da je klupski šop, u "Parku", bio tragikomedija u odnosu na šop na Severu. Obavezno bih tim ljudima iz F89 (svi znaju koji su to ljudi) dao odrešene ruke u tom smislu.
Elem, cilj marketinga je da se zaradi + pošto je sport u pitanju - da se afirmiše klub i stvori dobra podrška timu. Mislim da su ovde samo rezultati i dobra igra, uslov za famozan "povratak navijača na stadion". Bilo je dosta takvih situacija prethodnih 10-ak godina, kad masa, na opšte zaprepašćenje nas, sa "dijagnozom", počne da okupira kapije stadiona.
Bilborde smatram, nekako, kao grafite. Obeležavanje teritorije. To je OK. Ali, dok ne budemo imali barem taj klupski šop, sa raznovrsnom ponudom artikala (a, ne frizbiji, antistres srca i slična sranja), ne smatram da smo se mrdnuli sa mrtve tačke.
P.S. Firma 1989 bi, komotno, mogla da preuzme u svoje ruke čitav segment oko rekvizita, momci imaju ideje, iskustvo i volju (pretpostavljam). Oni su postavili takve standarde, da je klupski šop, u "Parku", bio tragikomedija u odnosu na šop na Severu. Obavezno bih tim ljudima iz F89 (svi znaju koji su to ljudi) dao odrešene ruke u tom smislu.
grobari su avangarda, tačno onoliko koliko smo mi mejnstrim...
Re: Marketing kluba
Кад нас буде 1000 на Северу и када буде више од 5 људи који ће да држе причу, може. Овако, морају ти људи некада и да спавају. А постоји неко и ко прима плату за то.Marcello wrote:P.S. Firma 1989 bi, komotno, mogla da preuzme u svoje ruke čitav segment oko rekvizita, momci imaju ideje, iskustvo i volju (pretpostavljam). Oni su postavili takve standarde, da je klupski šop, u "Parku", bio tragikomedija u odnosu na šop na Severu. Obavezno bih tim ljudima iz F89 (svi znaju koji su to ljudi) dao odrešene ruke u tom smislu.
Где год да играш, прати те твоја Фирма!
- ragazzi di Neoplanta
- Posts: 350
- Joined: Mon Dec 17, 2012 11:46 pm
Re: Marketing kluba
Nijedno sredstvo propagande ne može da "proda" loš proizvod. Tj može, ali samo jedanput, jer taj na koga utičeš tim bilbordima, gerilskim marketingom tipa mali fudbal ispred katedrale i slično, će doći jedanput, neće mu se svideti i to je to. Kod nas proizvod može da bude igra kluba, ili neka sama ideja koja živi na stadionu, zajedništvo, neka navijačka priča, ili nešto sasvim deseto. Mi trenutno nemamo ništa, pa samim tim sav taj marketing ne vredi pišljiva boba.
"Kontam da 99% mase sa ovog foruma stoji pola sata ispred rafa sa hlebom, ne znajuci koji da izabere."
Re: Marketing kluba
Suština cele priče,na našu veliku žalost.ragazzi di Neoplanta wrote:Nijedno sredstvo propagande ne može da "proda" loš proizvod. Tj može, ali samo jedanput, jer taj na koga utičeš tim bilbordima, gerilskim marketingom tipa mali fudbal ispred katedrale i slično, će doći jedanput, neće mu se svideti i to je to. Kod nas proizvod može da bude igra kluba, ili neka sama ideja koja živi na stadionu, zajedništvo, neka navijačka priča, ili nešto sasvim deseto. Mi trenutno nemamo ništa, pa samim tim sav taj marketing ne vredi pišljiva boba.
Re: Marketing kluba
Koliko ga god voleli ili ne voleli, dolazak Moreire je bio veci marketing nego svi bilbordi do kraja veka.
Kup je nas!
Re: Marketing kluba
Moram da se ne slozim,ne vidim da je Moreira doprineo niti poseti niti nekom dodatnom interesovanju za Vosu,mozda par dana i ti je to ,premalo je to za tih 300,000e za 6 meseci sto ce dobiti od nas. Publike je najvise bilo kad smo igrali najlepse ,sa lepsom igrom i publika ce se vratiti a onda je na marketinku da sa 3000 hiljade akcijama poveca posetu na 5000-6000 ,ali pred-uslov je bolja i lepsa igraDjisa wrote:Koliko ga god voleli ili ne voleli, dolazak Moreire je bio veci marketing nego svi bilbordi do kraja veka.
- Forza Voša
- Posts: 579
- Joined: Fri Nov 29, 2013 6:22 pm
Re: Marketing kluba
NS Plakat nije sponzor crnima ni u fudbalu ni u kosarci ako mislite na novac (nedobijaju ni jedan jedini dinar kesa)Turija wrote:Dobro, mogu to, sa NS Plakatam i crnim blizancom, da razumem kao biznis i reklamu.No, da li su oni nama sponzori, kao njima ili samo daju besplatne usluge što nije isto.Jer, sponzorstvo je poklon, a za usluge uvek može da stigne i račun (pogotovo posle povlačenja iz Voše).
„Hasta la Victoria Siempre!“
Re: Marketing kluba
Naravno da je najbolje da imamo igru, ali je i to jako dug process, jer ako jednu dve sezone imas igru, a posle ne, publika ce prestati da dolazi kako je I pocela. Ono sto je marketing na koji ja mislim, to je da se o Vojvodini pocnu pisati I dobre stvari. Jer period dok je, naveo sam primer Moreire, on dolazio I igrao I navijaci blizanaca su pricali o Vosi. Ono sto je kljucno je prodobijanje buducih navijaca, a to se moze samo rezultatima ili igracima sa kojima ce se oni izjednacavati. To mogu sa nasim igracima (ali nazalost, oni ne ostaju dovoljno dugo da postanu miljenici) ili igracima sa strane (igraci preoteti od blizanaca stvaraju osecaj premoci nad njima I to klincima moze da bude presudno pri konacnom odabiru, jer drustvo je ono koje utice na neodlucne). Jer cisto sumnjam, da mi mozemo dovesti nekog ekstra igraca za kojeg ce sire mnjenje cuti pre dolaska kod nas.srkins wrote:Moram da se ne slozim,ne vidim da je Moreira doprineo niti poseti niti nekom dodatnom interesovanju za Vosu,mozda par dana i ti je to ,premalo je to za tih 300,000e za 6 meseci sto ce dobiti od nas. Publike je najvise bilo kad smo igrali najlepse ,sa lepsom igrom i publika ce se vratiti a onda je na marketinku da sa 3000 hiljade akcijama poveca posetu na 5000-6000 ,ali pred-uslov je bolja i lepsa igraDjisa wrote:Koliko ga god voleli ili ne voleli, dolazak Moreire je bio veci marketing nego svi bilbordi do kraja veka.
Kup je nas!