Komentari

Sporno ili ne?04.10.2011. 19:17

  • slaninar (04.10.2011. 19:27)

    LOPOVI!!!
  • besan ker (04.10.2011. 20:12)

    "Pošteno" kao i uvek... Ološ se ni posle one epizode u finalu kupa ne libi da nas pokrade. Neka, biće im Novi Sad ubrzo svima jako vruće gostovanje.
  • Šofer (04.10.2011. 20:23)

    O penalima nema ni govora jer u prvoj situaciji Rnić nogom izbija loptu ispred Bojovića, a u drugoj Bojović obema rukama drži Ivanova što može biti jedino faul u napadu.Ova treća situacija nije prvi gol Partizana već drugi ali Mojsov se, čini se, sam sapleo bez obzira na kontakt kojeg je možda bilo.Ali naravno da je Tole kriv za sve, možda i za to što je Metalac oštećen za penal protiv Vojvodine u drugom kolu, zbog čega je i sudija sa tog meča suspendovan.Pogledajte kako se sudi protiv Partizana o čemu nigde ni reči niste imali prilike da čujete http://www.youtube.com/watch?v=M7slciQRz9c
    http://www.youtube.com/watch?v=YKQvPzAP9yU&feature=related
    Molio bih da komentar bude objavljen jer se nadam da ste nepristrasan sajt.Za kraj jedno pitanje za sve pristalice Vojvodine: Ima li neka utakmica domaćeg prvenstva poslednjih godina u kojoj niste pobedili a da niste bili oštećeni od strane sudija? Još bolje, da li vas je Partizan ikada pošteno pobedio? Ili je pošteno samo kada vi njega pobedite? Voleo bih da čujem odgovore.Pozdrav svim ljubiteljima fudbala.
  • goran cenejac (04.10.2011. 20:26)

    objektivno,ovo se ne svira,mozda ona prva situacija za penal je cistija ova druga ne,Mojsov je pao bez nekog jaceg kontakta tako da po meni nemamo prava da krivimo sudiju,ali sam potpuno siguran da se to desilo u nasem sesnajstercu iz te dve situacije sigurno bi bio jedan penal.Ipak cestitam nasim momcima,nadigrali smo ih,bili su u misijoj rupi al su pobedili zasluzeno,treba to priznati i biti veliki i u porazu i u pobedi,nista nije gotovo ima jos da se igra,mi smo ih tukli prosle godine dva puta pa nismo bili prvaci,tvrdim da imamo i ekipu i trenera i da mozemo do bar jednog trofeja,samo da ne izgube samopouzdanje posle ovog poraza.NAPRED VOSA
  • Владика (04.10.2011. 20:41)

    Јованетић је показао да је велемајстор за Веселиновића. Одрадио је прљав посао а да то нико није ни приметио. Како то да целокупна спортска штампа тумачи да је повлачење руком за леђа ремпловање? Како то да ниједан спортски новинар није приметио пенал над Бојовићем? Зато нам је фудбал у ситацији у којој се налази. Брука и срамота!
  • Kovilj (04.10.2011. 20:44)

    Da li ima sanse da VOjvodina na ovaj nacin pobedi u Beogradu? Ceo savez sluzi intersima jednog kluba. Lopovi,lopovi,lopovi!
  • fkv (04.10.2011. 21:03)

    Mislim da ove tri situacije nisu dovoljne za jedan penal.

    1. situacija, Mojsov se propisno obrukao. Mene bi u njegovoj kozi bilo sramota.

    2. situacija, ova je i najsumnjivija, ali gleda se i nastavak napada, Bojovic je dao for koji ne bi stigao, tako da je ova situacija 50-50, mogo je da svira, al ni ovako nije pogresio.

    3. situacija, se nigde na svetu ne bi smatrala spornom.

    Ovo je moje misljenje.
  • Dzonsika (04.10.2011. 21:14)

    Meni nije jasna treca situacija? Na koji to nacin bugarski internacional pokusava da ometa Bojovica? VIdeo sam sve i svasta na fudbalskim terenima ali ovo je strasno. Kanda je spojio posao i uzivanje?
  • Za sofera (04.10.2011. 21:26)

    Rnic nije ni pipnuo loptu. Pogledaj malo bolje slike i snimak. Penal kao kuca! Slazem se da drugi penal nije postojao. Sad molim pojasnjenje kako povlacenje rukom sa ledja moze biti kontakt? Da postavimo to iz druge perspektive, da je igrac partizana imao prednost a da ga je Mojsov lagano povukao sa ledja i da je izbio ispred njega? Da li bi to bio faul? Toliko kradete da ste i zaboravili sta znaci postena pobeda.
  • Želimir Žilnik (04.10.2011. 21:42)

    Osim crvenog kartona za Trajkovića, što bi bilo OK, druga situacija i start Rnića nad Bojovićem je čist penal i tu dileme nema!

    Ove druge dve su "idi mi-dođi mi" - može, a ne mora! Mojsov se obrukao i direktno pomogao ovima na utakmici!
  • Vuk NS (04.10.2011. 21:48)

    Juče u onoj bednoj emisiji "Crna tačka" na još bednijem SOS kanalu samo su prikazane situacije i to bez komentara (pošto Topalović nije imao gosta u studiju).

    Kod kartona za Trajkovića je sam (a navija za partizan) rekao da je Trajče dobio žuti, a ne crveni, jer je igrač prema kome je išla lopta bio u ofsajdu!

    Takođe, i ja smatram da je prvi faul nad Bojovićem penal kao kuća! Rnić ga drži rukom, udara nogom (jednostavno - Bojović je jači i prodorniji), a loptu nije pipnuo (ko zna da li bi je Milan stigao ili ne).
  • Penal (04.10.2011. 22:01)

    Ako već dajete nama da odlučimo i prokomentarišemo da li je ovo sporno ili ne (bar tako vidim u naslovu), onda mi se čini da ovo nad Bojovićem (start Rnića) JESTE penal.

    U ostalim situacijama preovladalo je slobodno sudijsko uverenje...A u Boška, znamo kakvo je ono.

    Čudi me kod ovog, za mene, penala, po slikama se vidi da je bio dobro postavljen. Šta onda radi pomoćnik, koji niti u jednoj situaciji (pa ipomenutoj za Trajčeta) nije reagovao? Ili sve zavisi samo od jednog "delioca pravde"?
  • churguzijanac (04.10.2011. 22:10)

    Sudija je bio loš, jer je pravio mnogo kompenzacija.

    Samo u poredjenju sa sudjenjem na finalu kupa, za ovo sudjenje može da se kaže da je dobro. Ali nažalost Veselinović nikako i ni sa kim nije za poredjenje. Za njega je istražni sudija!

    Za šofera:
    Svaki čovek, u ovom slučaju sudija, koji nesto radi mora i da pogreši. Nekom se to dešava češće, nekom ređe, neko je bolji sudija neko lošiji...Nije stvar u tome što ste vi na nekim utakmicama domaćeg prvenstva oštećeni. Stvar je u tome da nikad niste namerno oštećeni. Nikad niste imali Veselinovića protiv vas onako kako smo ga mi imali u finalu kupa, a i mnogo puta pre toga!
  • Minja (04.10.2011. 22:34)

    Kod prve situacije mi je vise sporan (moguci) kontakt nogom o nogu dva igraca, kada je (deluje mi da je gostujuci igrac zakacio naseg po peti i izbacio ga iz ravnoteze) Mojsov izgubio ravnotezu, tako da je naknadno rvanje bila rutinska stvar za njihovoh napadaca.

    Faul nad Bojovicem, po meni, cist kao kuca. Lopta prosla, nas u naletu, njihov isturio koleno, isturio ruku, bilo kontakta. Pa sta sad, mora neko nogu da polomi da bi se partizanu svirao penal?

    Treca situacija, ni tamo ni ovamo. Da je bilo samo povukao sam te, i pustio... Nikom nista. Ovako, ispada da je potezanje, zapravo zadrzavanje potezanjem dozvoljeno, a nije... Slobodno sudijsko uverenje, naravno... ko i uvek kada igraju gosti.
  • Šofer (04.10.2011. 22:36)

    Duel Mojsov-Šćepa potpuno je identičan duelu Kasalice i Ivanova u Užicu u drugom kolu kada je napadač Slobode bio čvršći od našeg Bugarina, jeste ga uhvatio rukom za rame ali jednostavno je bio jači, osvojio loptu i postigao gol.Sudiji nije palo na pamet da svira prekršaj (niko nije ni tražio) pa ne znam zašto bi to sada učinio.I zaista sam pogledao malo bolje kao što mi je rečeno, i ZAISTA je Rnić izbio loptu ispred Bojovića.Zanimljivo je kako je ovaj tekst izašao tek tri dana posle utakmice.Izgleda da se sve vreme radilo na prikupljanju spornih situacija samo da bi se, ako je ikako moguće, omalovažila Partizanova pobeda? Ja stvarno ne znam zašto je toliko strašno priznati poraz i čestitati boljem kao što smo mi čestitali vama prošle sezone.U Beogradu ste nas dobili golom Oumarua a minut pre toga on laktom udara u lice Miljkovića i dobija žuti karton što bi po meni trebao da je crveni tako da Oumaru možda u tom napadu kada je dao gol nije ni trebao biti na terenu.Ali tada ste naravno pisali o "sjajnoj" Vojvodini koja je, uzgred, triput šutnula na gol na tom meču.Mi smo čestitali! Evo i sada vam kažem da je ta pobeda bila zaslužena, kao i onih 2-0 u Novom Sadu.Gde je nestalo ono sportsko viteštvo da se ostane veliki i u pobedi i u porazu? Nažalost vi ste mali u oba slučaja.Kad pobedite ponižavate nas, kada izgubite napuštate teren i sami sebi dodeljujete trofeje.Ne znam u čemu je problem, izgubili ste od šampiona države, pa to nije sramota majku mu...!
  • Šofer (04.10.2011. 22:39)

    churguzijanac - Da li je i pomoćni sudija Radojičić na finalu Kupa sa namerom priznao vaš gol iz ofsajda ili je to bila slučajnost?
  • nboya (04.10.2011. 22:43)

    Vec ispricana prica. Gol Vose je na toj utakmici bio regularan. Mojsov i Krstajic su bili u liniji u trenutku izvodjenja prekida.

    http://www.youtube.com/watch?v=Y0tR-RJJjsg
  • Minja (04.10.2011. 22:45)

    Cilj teksta nije da omalovazi pobedu, vec da ukaze na propuste kojih iz utakmice u utakmicu ima na kilo.

    Tekst je izasao danas, zato sto nismo uspeli ranije da pribavimo video materijal. Nema drugog razloga. Steta sto se ovakve utakmice ne snimaju sa vise kamera. Klub bi morao da obezbedi barem jos po dve kamere iza svakog gola, jer sa takvim materijalom ne bi bilo mnogo dileme. Jeste ili nije i kraj.
  • Minja (04.10.2011. 22:57)

    Jos 10 puta sam pregledao snimak druge sporne situacije, i niko me nece ubediti da nije penal.
  • Šofer (04.10.2011. 23:03)

    Nboya - Koliko ja znam kod ofsajda se ne gledaju noge već prsa, kao i kod atletičara kad prelaze liniju cilja.Mojsov je prsima bio bliži golu od Krstajića i zato je to ofsajd.Isti slučaj kao na tekmi Partizan-Novi Pazar (5-0), kod prvog gola Partizana Eduardo Pašeko je nogom bio u liniji sa gostujućim defanzivcem i zato će većina Grobara reći da nije bio ofsajd, ali jeste zato što je prsima bio ispred njega.Jednostavno upoređujte sporne situacije sa sličnim situacijama iz nekih drugih mečeva i lako ćete doći do zaključka.Rabrenović je na Total sokeru posle finala kupa na sav glas vikao da je Tejgo trebao da dobije crveni karton zato što je pokazao srednji prst Firmašima posle gola.Po pravilniku - to je tačno.Igrač koji posle postignutog gola provocira protivničkog igrača ili navijače dobija crveni karton, kao Ibrahim Some svojevremeno u dresu Bežanije kada je pokazao prst Grobarima posle gola u 90.minutu, ja se dobro sećam i tog meča iako je bio davno.Ali onda je i Đurovski trebao dobiti crveni karton za ono provociranje Stojkovića kada mu je dao gol iz penala u Novom Sadu prošle sezone - toga se Rabrenović nije setio da spomene?
  • Milko (04.10.2011. 23:06)

    Na usporenom snimku se vidi da je Rnic zakasnio i da je napravio kazneni prekrsaj. Penal kao kuca. Scepovic je narapvio faul nad Mojsovim. Sve u svemu sdija je iskrojio rezultat derbija. sta Partizan tek radi kada nema kamera na utakmici?
  • Za sofera (04.10.2011. 23:18)

    http://www.youtube.com/watch?v=xC_UKcbIBj8
    Kako te nije sramota!Da nisi ti malo zalutao sinko? Da li se ti ovde raspravljas sa drugim titovim blizancem ili zeli samo da nbranis casno ime svog kluba? VI i sportsko vitestvo, pa vas klub je od svog osnivanja unistavao svaki humani i casni princip u sportu ? Objektivni navijacu, nisi odgovorio sta bi bilo da je Mojsov bio iza Scepovica, da ga je povukao sa ledja i da je nakon toga izbio ispred njega? Da li bi to bio faul? I molim te mani nas prepricavanja vezanih za vas "el comunistico"!
  • Šofer (04.10.2011. 23:40)

    Za šofera - Čemu sad taj prizemni napad? Ja ovde pokušavam nekim normalnim tonom, bez vređanja i vođen isključivo video-snimcima i svojim skromnim mišljenjem da procenim neke sporne situacije sa mnogih mečeva u domaćem prvenstvu i onda se nađeš ti da me ispljuješ iako nikakvog povoda za to nisam dao...ne znam šta ti znači taj snimak, jedino što možeš da se uveriš oko onog što sam pričao o duelu Kasalica-Ivanov - identično kao Šćepović i Mojsov.Ako misliš na start Ivanova na početku snimka - ne znam šta je sporno, jednostavno pogledaš i vidiš da nikakav kontakt u šesnaestercu Slobode nije postojao.A na pitanje šta bi bilo kad bi bilo - prvo nisam ti odgovorio jer nisam primetio ni da si me uopšte pitao.A drugo - ne mogu to ovako da znam, morao bih da vidim snimak pa da pogledam jačinu kontakta.Jer, nije svaki kontakt prekršaj.Ali ne treba ni da se igra grubo.Kada je Mrđa povukao za rame Gavrančića i sudija svirao faul svi ste ga najstrašnije ispljuvali.Ovo je slična situacija.Pa ako tvrdite da tada nije bio faul u napadu zašto bi sada bio? A imam još nešto za tebe: http://www.youtube.com/watch?v=VWKtT-3Pn3g - Zašto vaš golman ovom prilikom nije dobio crveni karton iako je kao poslednji igrač odbrane srušio Jovetića u gol-šansi? Umesto toga crveni je dobio Vještica, mislim da ni sam sudija nije znao zašto ga je isključio.A i vaš izjednačujući gol na ovoj tekmi je pao posle sumnjivog slobodnog udarca, ali neću sada o tome pošto se na ovom snimku ne vidi...
  • churguzijanac (05.10.2011. 00:02)

    za Šofera:

    Da li je Tomic vukao Vuleta za dres kod prvog gola? Kaže Nadj muška igra, ali to isto nije moglo da se kaže kad je Mojsov dao gol glavom! Tejgo bi sigurno stigao loptu kod penala da ga Mojsov nije "sapleo"? Niti je bilo saplitanja, niti bi je Tejgo stigao pre Brke.
    Da zanemarimo golove i postojeće i nepostojeće penale na utakmici, da nam ne odvlače mnogo pažnje, nego da uzmemo sve sumnjive situacije i da vidimo kako je to Veselinovic svirao!
    Startovi Ilieva su bili za crveni (žuti plus još jedan, a vec je imao jedan), Krstajic namerno udara Abua bez lopte (ja se ne secam da je isti tako faulirao Miljkovica u prvenstvenoj utakmici 14.04), igrac partizana rusi Branu u kontri, sudija svira kontrafaul i daje Brani zuti karton.
    Bilo je tu jos startova sa obe strane (Tumbin je bio za crvendaća, ali i start Savića kod aut linije ništa nije bio lakši)
    Pričam o različitim kriterijumima sudije veselinovića, koji su bili u vašu korist. Mi nikad nismo imali takvo sudjenje, ali nikad. Obrati samo pažnju ko vam sedi u ložama na utakmicama, pa mi reci da li su to fudbalski ili politički moćnici!? Vi to imate od prvog dana kada ste osnovani! Da neki igrači nisu hteli da igraju za vas pojeo bi ih mrak ili bi se u najmanju ruku oprostili od fudbalske lopte za sva vremena. Pri tome ne mislim samo na ndh igrače, jer bilo je tu i naših legendi kao što su Zdravko Rajkov i Toza Veselinović koji su prisilno igrali za vas!
  • churguzijanac (05.10.2011. 00:12)

    za šofera:

    ja nisam video da je djurovski pokazao prst stojketu, a bogami ni celoj tribini!
  • Posmatrač (05.10.2011. 10:39)

    Ja stvarno ne mogu da shvatim zašto mi, ali svaki j****i put moramo da govorimo da smo pokradeni ida govorimo da je sudija kriv! Dajmo se malo u svest, igra i greške su nam katastrofalne i to su posledice! Greške su napravili pojedini igrači, a i trener je verovatno i sam po sebi kriv! I pored propusta koje se dešava da napravi nije baš svaki put sudija kriv! Vojvodina nije Barsa, to je realnost!
  • Samo ti (05.10.2011. 11:19)

    Koliko ja razumem ovaj text, smisao je bio da se ukaže na određene greške sudije na utakmici, a da o svemu ocenu daju posetioci sajta.

    Za nekog krađa, za nekog nije...Ne razumem ova prepucavanja, ako se uzme u obzir da svako ima svoje mišljenje! Atek potezanje "prošlosti"...Pa tu bi mi tek imali šta da kažemo (odnos je 20:1 u greškama).

    Da li je i ko pokraden, svako donosi sud! Tako se i meni čini da je penal evidentan, ali i (baš kako već piše u textu) da je Trajković trebao da dobije crveni! Koliko faul čine igrač partizana u prvoj situaciji i Bugarin u poslednjoj, o tome se može raspravljati naširoko!

    Niko od nas nije sudio utakmicu, već iznosimo procenu, što je autor i tražio! Ovo je moja!
  • Marko (05.10.2011. 13:25)

    Ne mislim da nas je sudija ovaj put pokrao, svojim greškama smo poklonili Partizanu pobedu! Inače mišljenja sam da ih nikad kao sada nismo nadigrali a izgubili smo! Ali bilo je jako puno pozitivnih stvari u subotu i pored poraza pre svega na tribinama! Partizan kao ekipa, surovi prosek!
  • Šofer (05.10.2011. 16:40)

    Da završim sa raspravom, neću više da komentarišem.Naveo sam kako je golmanu Vojvodine Babalju oprošten čist crveni karton, sada kažem i za Oumarua - da, udarac laktom u lice je daleko gori čin od onog Krstajićevog - pogledajte samo kako posle tog duela Oumaru pada kao pokošen i kad je Veselinović pokazao žuti karton Krstajiću ovaj je odmah ustao, videlo se da mu nije bilo ništa.A Miljkoviću je nos raskrvario i baš u tom trenutku kada Partizan ostaje sa deset igrača dok se njemu ukazuje pomoć - isti taj Oumaru daje gol.Što se Đurovskog tiče - pa nije samo srednji prst provokacija.
  • Šofer (05.10.2011. 16:52)

    I te njegove gestikulacije su zaslužile isključenje.Zatim bih podsetio na utakmicu Vojvodina-Partizan iz decembra 2008, završenu 0-0, kada su Diarri u dva navrata mahani izmišljeni ofsajdi u akcijama koje su izuzetno obećavale.Šta bi bilo da su nastavljene kao što su trebale da budu? Moje mišljenje je da bi bar jednu pretvorio u gol i ishod meča bi svakako bio drugačiji.Duel Tomić-Vulićević je bilo obostrano povlačenje samo što je Rabrenović baš pokazao trenutak gde se vidi samo Tomićevo povlačenje, koje uzgred i nije bilo tako jakog intenziteta za prekršaj a i lopta je bila u njegovom posedu, on ju je samo čuvao.Nije je osvojio kao Mojsov koji je srušio Savića na zemlju koliko ga je vukao i to baš u trenutku kada je ovaj nameravao da skoči i izbije loptu glavom, to se sve lepo vidi za onog ko hoće da vidi.To je i najmanje sporna odluka sa finala, prekršaj u napadu vidljiv iz aviona.Isto tako ako pogledate duel Tejga i Trajkovića, ali malo pažljivije videćete da se Trajković samo očešao o Tejgovu nogu, ozbiljnijeg kontakta praktično nije ni bilo i to nikako ne može biti penal jer Tejgo njemu ničim nije poremetio ravnotežu.Penal Mojsova nad Tejgom je, po meni, prestrogo dosuđen ali mislim da će se ipak pre svirati takav start nego onaj Tejgov na Trajkoviću.Dakle, iz navedenog može da se zaključi da odnos sudijskih grešaka nikako ne može biti 20:1 na štetu Vojvodinu.Ja diskusiju završavam a vi analizirajte koliko hoćete i ne priznavajte naše pobede, mi trofeje ređamo svidelo se to vama ili ne.Nadam se da ćete u nekom narednom periodu biti malo korektniji jer, opet kažem, nije nikakva sramota izgubiti od šampiona države već je sramota ostati mali u porazu.Ne volim ni ja kada vi nas pobedite ali zato ne pljujem po sudijama i Toletu već jedva čekam sledeću utakmicu da vam vratimo.Pozdrav svima
  • Vojvodina Novi Sad (05.10.2011. 18:02)

    Ne uzimajte zdravo za gotovo što ovaj piše, jer ne zaboravimo da je u pitanju navijač kluba čiji igrači građanima i građankama Srbije pevaju da su "pola Ustaše".
  • Stexman (05.10.2011. 18:52)

    Neko reče da smo poklonili pobedu onima i da nas sudija nije oštetio. Jesmo poklonili pobedu ali i JESTE nas sudija oštetio. Niko njihovu pobedu ne dovodi u pitanje već nesviran penal nad Bojovićem!

    A za Šofera: U pravu si, nije sramota izgubiti od šampiona države! Ono što jeste sramota je način na koji ste vi postali šampioni. I tu je kraj svake dalje rasprave.
  • Alexandar (05.10.2011. 19:04)

    Situacija 1 - apsolutno neme faula... ??
    Situacija 2 - mogao je da svira penal, tj. mozda je trebao.
    Situacija 3 - zaista ne znam zasto je i postavljena ?? Tu faula nije bilo...
  • goran cenejac (05.10.2011. 19:25)

    stvarno Sofer,kako te nije sramota da se javljas na ovaj sajt i zastupas taj klub,eno ti njihov pa se lazite do mile volje,svako ko prati bilo koju ozbiljniju ligu i razume se u fudbal i pogleda statistiku vidi kakvi ste lopovi i kako dodjete do titule,MARS U BEOGRAD
  • the ballad of gay tony (05.10.2011. 20:49)

    Što kaže Alexandar, zašto je situacija br. 3 uopšte postavljena kada se zna da njihov igrač, kao svaki pravi Grobar, teži da skine gaće najbližem muškarcu? Reći da je ovo prekršaj bilo bi "antievropski" :-)
  • churguzijanac (05.10.2011. 21:54)

    Za šofera pošto znam da će pročitati:

    Ilijeva nikako nisi spomenuo!

    Krstajić je udario Abubakara namerno i to kad ovaj nije bio u posedu lopte. Namerno udaranje igrača bez lopte je za crveni. Krstajić nije dobio ni žuti!

    Miljkoviću je nos razbijen u borbi za loptu.To se toliko puta desilo u fudbalu i nebrojano puta je prolazilo i bez kartona u ligama kao što je engleska premijer. Abubakar je dobio žuti karton za taj udarac.Taj gol niste dobili zato što je Abu "krvoločno" razbio nos Miljkoviću, nego zato što je Krstajić u odbrani napravio grešku!

    Mnogo ste utakmica u vašoj istoriji zatvorili nesportski, niko kao vi!
  • FK Vojvodina (05.10.2011. 21:54)

    Izvinjavamo se soferu i nejgovoj bratiji sto ih krademo od kada su osnovani. Izvinjavamo se sto ponekad podignemo glas i trazimo da nas manje kradu!Stvarno kakva drskost prema jednoj takvoj kvazi velikicini kao sto je nk partizan!
  • laki (05.10.2011. 23:24)

    I da dodam za šofera:

    Nama je stvarno žao što je onaj vaš ubio našeg Deju, i žao nam je zbog nepravde nanete Urošu, i žao nam je što je raketa poletela sa juga i ubila dečka, i žao nam je što je Ivan divljao u Đenovi i tako "pomogao" srpskoj reprezentaciji i žao nam je Brisa Tatona, jer mora da su firmasi i tu umesali prste!
    Stvarno nam je neopisivo žao dragi blizanci što nikad nećemo gledati vašim očima!
  • VOSA_ZAUVEK!!! (06.10.2011. 13:02)

    Cuj spominje se kako je Abu razbio nos nekom njihovom, pa su imali deset igraca i onda primili gol "bas" u trenutku kad je prtzan imao 10 igraca na terenu (to je i komentator nekoliko puta ponovio). PA STA!!! I Vojvodina je posle toga imala jos dva tri puta igraca manje na terenu, i sto niste dali gol!? Nemate pojma... Sad u derbiju smo vam pokazali kako se igra napadacki tj SAMPIONSKI! vi ste 0 bili na kako na terenu tako i na tribinama... Da je liga malo pravednija i da sudije ne navijaju za nekog od blizanaca Vojvodina bi imala osvojenih i kupova i liga, i jos neki klubovi bi isto imali titule. Kad cete vec jednom shvatiti da se cela liga vrti oko vas ne zato sto "solidno" igrate fudbal, vec zato sto ste drzavni projekti.

    1. Situacija: Nije faul
    2. : PENAL
    3. : Da su bili na sredini terena bio bi faul

    o ofsajdima ( dal je bio ili ne - ne vezano za ovu tekmu ) ne znam zasto se vise govori. Svi znate da je novo pravilo da ako sudija nije siguran u vezi ofsajda da onda treba da da prednost timu koji napada, zbog sto vise golova. Tako da moze ofsajd da bude ko vrata, ako sudija ne svira moze da se vadi kako "nije bio siguran".
Vesti
KEJLEB ZADI SERI je najbolji igrač sezone 2024/2025

Dve godine za redom, najboljeg izabrasmo, a da isti nije odigrao čitavu, pobedonosnu, sezonu za naš Klub. Kada kvalitetom gotovo za polusezonu izboriš i očuvaš prvo mesto na našoj, navijačkoj, tabeli to govori mnogo toga (baš kao i za Seida u prethodnoj...

Press
Turska ipak najbolja opcija, Stanisavljević u Asterasu

U svetlu aktuelnih geopolitičkih zbivanja, a posebno posle obaranja ruskog vojnog aviona od strane turske armije, bilo je neizvesno gde će fudbaleri Vojvodine odraditi zimske pripreme. Već godinama unazad Novosađani su kraj januara i početak februara provodili na obalama...

Intervju
Enver Alivodić

Agresivnost i hitrina jesu ono po čemu sam prepoznatljiv, ali istovremeno voleo bih da sam mirniji u završnici!

Lista strelaca
Yusuf18
Zady Sery10
Romanić5
Kokanović5
Petrović5
Veličković4
Nikolić4
Radulović3
Crnomarković2
Korać2

Igrač sezone
Zady Sery37
Medojević26
Yusuf22
Korać22
Rosić16
Kokanović16
Gočmanac15
Barros12
Poletanović11
Petrović10

Sećanja
Stevan NeštickiNedosanjan san
Stevan Nešticki

Tragična smrt koja ga je zadesila nakon odlične igre za mladu reprezentaciju Jugoslavije protiv ČSSR u Novom Sadu (2:0) na kojoj je bio kapiten našeg tima, prekinula je njegove fudbalske snove...