Bilo bi dobro da neko ovde postavi i raspored za celu sezonu.Postovani,
Prodaja karata je vec pocela. Dodjite u FC Vujadin Boskov, Veternik, svakog radnog dana od 10 - 14 h. Cena je: za zapad 3000 din, za istok 2000 din.
Članarina je 300 din. Slika nije potrebna.
FK Vojvodina
Novi Sad
Sezonske karte - sezona 2008/09
Sezonske karte - sezona 2008/09
Takodje mi je stigao i e-mail iz FK Vojvodine...
Željko Brkić jedan je od nas!!!
Necu da budem od onih koji unapred sve kritikuju ali bih ipak morao koju da prozborim o ceni godisnje karte. Novoizabrani predsednik je postavio sebi kao jedan od glavnih ciljeva povecanje posete na stadionu. E sad, stavite se u situaciju da ste otac sa detetom(karte 6000 + 600 clanicaran) ili penzioner(da i od ionako svoje bedne penzije platite od jendom 3000) jasno vam je da je cifra velika! Uostalom, fudbal je oduvek bio zabava za sirotinju a ne za bogat svet. U drogom delu sezone, kada poseta bude bila katastrofa, ulaz ce biti dzabe i onda ce klub opet kazniti najvernije koji su uzeli skupe karte.
Ali dzaba ja ovo pisem kada za ljude koji odredjuju cenu karata 3000 dinara ne predstavlja nista!
p.s. Ako imate bar malo razuma vratite ucenicke i penzionerske karte!
Ali dzaba ja ovo pisem kada za ljude koji odredjuju cenu karata 3000 dinara ne predstavlja nista!
p.s. Ako imate bar malo razuma vratite ucenicke i penzionerske karte!
-
- Posts: 259
- Joined: Wed Jan 19, 2005 12:56 pm
- Location: liman
Cela situacija sa sezonskim kartama najbolje pokazuje koliko ljudima iz uprave zapravo nije stalo ni do navijača, niti do bilo kakvog napretka. Ne samo da ne pokazuju ni trunku želje da privuku nove ljude na tribine (a pojedinci su nedavno olako blebetali o omasovljenju navijača), već su na dobrom putu da svojom bahatošću i nemarom učine naizgled nemoguće i oteraju ovo malo postojećih.
Takođe, ovo je važan indikator ozbiljnosti jednog kluba, koji pokazuje razliku između velikih i malih, profesionalaca i amatera. Otiđite na sajt bilo kog iole jačeg stranog kluba, pogledajte kakve sve ponude postoje, kolika briga se vodi o navijačima. Kod nas nisu u stanju ni da uvedu npr. studentske karte, da odu do neke osnovne škole ili škole fudbala i podele deci ulaznice, a čitav marketing se svodi na jednu bednu rečenicu u Dnevniku.
Vlasnici pretplatnih karata su najvažniji faktor na svakom stadionu, jezgro svakog kluba. Oni su klub. A ja vam kažem, dok ne budemo bili u stanju da prodamo minimum 5.000 pretplatnih karata, od Vojvodine neće biti ništa. Kakva je sada situacija, biće uspeh ako ih prodamo 500.
Takođe, ovo je važan indikator ozbiljnosti jednog kluba, koji pokazuje razliku između velikih i malih, profesionalaca i amatera. Otiđite na sajt bilo kog iole jačeg stranog kluba, pogledajte kakve sve ponude postoje, kolika briga se vodi o navijačima. Kod nas nisu u stanju ni da uvedu npr. studentske karte, da odu do neke osnovne škole ili škole fudbala i podele deci ulaznice, a čitav marketing se svodi na jednu bednu rečenicu u Dnevniku.
Vlasnici pretplatnih karata su najvažniji faktor na svakom stadionu, jezgro svakog kluba. Oni su klub. A ja vam kažem, dok ne budemo bili u stanju da prodamo minimum 5.000 pretplatnih karata, od Vojvodine neće biti ništa. Kakva je sada situacija, biće uspeh ako ih prodamo 500.
- novosadjanin
- Posts: 1352
- Joined: Mon Nov 13, 2006 12:30 pm
- Location: CURVA OCCIDENTALE